The Moment When I Say one of those multistories entry
Terhasil Pada Wednesday, October 14, 2009 @ 8:48 AM
Salam'alaik. Good morning people ! Just a short update here. (Using full use of kak yuyun's celcom broadband teehee)
`Hamdalah. Forms semua sudah pun di-submit-kan. Yarabbi. Besar giler tempat tu. Besar yang amat dan yang sangat. Tempat apa? Adalah~ && Went window shopping with kak yuyun. Alamaaaak~ skirt kat situ punyalah chanteeeek! Rasa macam nak terbang kejap amek Syais & bawak dia gi situ! hahaha
`Yarabbi. Mengapa kau hadir kembali setelah diri ini cuba menjauhi?
`Received an unexpected phonecall yesterday. Aku ni ada tokoh jadi "Doktor Chinta" ke? Hahahahahahaha
`Thanks guys for supporting & motivating me. Bbbut I'm not making excuses. I've tried. The problem lies on the other party. Abeh aku nak macamne sey - sigh. Takpelah. Takde rezki kot. There will always be next time ryte? Redha je lah.