The Moment When I Say C.B
Terhasil Pada Monday, March 19, 2007 @ 2:21 PM
kasih,
jangan kau membisu..
kau buat hatiku,
terasa pilu...
hahahaha ceh~! feeling 70an plak aku! hehe
k niari aku tk keje la citer nye.. why?? sebab cirit birit.. actually dari semalam arh tapi sengaja tk makan obat hahaha aku ingat kejap je.. sekali sampy niari melarat.. mak~~! tk bagos tau ni budak! td aku tgk tyra banks show, almaklomlahkan, tk keje! n the guests for today are: ne-yo and chris brown. bila aku tgk chris brown tu kan, i was like: oh my goat!!! i'm melting man!! he's sooooooooo cute and adorable!! n his dance moves makes me wanna move to the beat too!! awwww~!
i am head over heels for chris brown!! *cheeky me*
yesterday, i received sms thru web sms. almaklomlarkan, terpisah beribu batu (terpisah kaper??!). mak aih~~! as usual la, dia klw sms aku suke halfway aje! (syais, paham2 je la sape eh) tapi tkbleh nk salahkan dia jgk.. paham2lar.. kuis nye connection tu mcm mne.. klw kt msn, suuuuukke main sign in and out! aku tgh makan mangga mase tu n saje je nk jeleskan dia! hahaha n pastu dia bobal merepek! n made me smiled widely! naseb baek mak aku ader kt depan aku! klw tk, aku dah ketawe mau rabak sey! control keayuan la tu kununnye hehehe
i just get to know that ***Q is such a flirt!! hahahaha but he makes us happy la~! weeeeeeeeee~! hehe
i sent a long email to muaz hehehe and i changed the fonts so that it'll be bigger n he can read it easily la hehe and guess wat?? dia reply!!! naseb baek dia reply! klw tk, mmg dia tau aku akn mengamok kt dia. nyehehehehe kemain lagi email dier! colourful giler macam rainbow! kemain lagi ta dektu! chey~~!
You think I'm stupid But the truth is That it's cupid, baby Lovin' you has made me this way I know you know I know So what's the point in being slow I wanna love I want a fire To feel the burn My desires I wanna man by my side Not a boy who runs and hides Are you gonna fight for me? Die for me? Live and breathe for me? Do you care for me? 'Cause if you don't then just leave
to you who wrote: aisya..miss me not..adore me plss..